Posted by on jul 19, 2015 in Nieuws |

In juli 2015 had voor de achtste maal het tornooi “De JP-Cup” plaats in onze club. Dit dubbeltornooi is een groot sportief succes en lokte ook dit jaar weer 55 koppels.
Wie er dit jaar niet bij kon zijn, krijgt dus volgend jaar een nieuwe kans! Prik de volgende datum al in je agenda!!
JPcup 2016 van 6 juli tot 10 juli 2016

 
In de 6 reeksen werd er hard gestreden om op de lijst der winnaars te geraken. De uiteindelijke kampioenen zijn:
Reeks met finalisten en winnaars:
DD25 Weytjens Mieke/Loos Kathleen vs Pareyns Heidi/Terium Ann
DD50 Mussen Ghislaine/Voortmans Heidi vs Umans Lieve/Nicosia Sylvie
DG15 Janssen Johan/Smeets Ingrid vs Van Hoef Sofie/Dewitz Dimitri
DH20 Peeters Danny/Hendrix Patrick vs Hemelaers Pascal/Vangompel Raf
DH40 Corstjens Jos/Swinters Johan vs Steensels Rob/Henderikx Bram
DH80 Noels Jean/Smolders Eddy vs Peeters Raf/Van Rijswijck Paul

 

Hopelijk kunnen wij volgende jaar weer rekenen op jullie deelname en danken wij nogmaals alle helpers en deelnemers voor de fantastische sfeer.
Vanwege,
het organisatiecomité