Afgelopen paasvakantie vond ons PAASKAMP plaats.
Kinderen konden elke dag sterren verdienen: fruit eten, mekaar positief coachen, met de fiets of te voet naar de club (car free day) ...
Dank u wel aan Delhaize voor het fruit. Ook Beko moeten we bedanken voor de geleverde kopieën van de theoretisch/praktische infosessies.









