Met 16 clubleden hebben we op 29 november gezellig getennist: de Hobbel Bobbel Bocholt-Bocholt ontmoeting. We zijn om 19.00u gestart met 12 personen en om 20.00u de overigen. De wedstrijden waren goed aan elkaar gewaagd (op 1 na). Er is gelachen en er werd naar hartelust geplaagd op het tennisterrein. Iedereen heeft twee keer gespeeld en sommigen zelfs 3 keer tot bijna middernacht!
Het was zo fijn dat er gevraagd werd om dit te herhalen. Dit gaan we voortaan ook doen: elke laatste zaterdag van de maand. Zie ook de kalender die binnenkort op de tennis hangt of hier op onze website.






